Digital Evolution vs Asylum

Post here if u want to challenge us.
Post Reply
divergence

Digital Evolution vs Asylum

Post by divergence » Wed Aug 06, 2008 8:56 pm

Here goes, sorry if its a rubbish translation ;D

Hallo kerels,
stelt u zich een rematch tegen voor het Asiel? Ik heb in een hardcore sabotageuitdaging in Vijand neer geknald. De gelijke, als u goedkeurt wordt gepland voor Zondag 17 Augustus. Het zou aan spel met u kerels opnieuw groot zijn. Als u om het even welk vragenbericht me in Vijand neer gelieve te hebben. Ik verheug me op opnieuw het zien van u.
Al beste
Divergentie

Hi guys,
Do you fancy a rematch against the Asylum? I have popped in a hardcore sabotage challenge in Enemy Down. The match, if you accept is planned for Sunday 17th August. It would be great to game with you guys again. If you have any questions please message me in Enemy Down. I look forward to seeing you again.
All the best
Divergence

Duzzel
Slave

Re: Digital Evolution vs Asylum

Post by Duzzel » Wed Aug 06, 2008 9:47 pm

Lol, the translation is funny :D
Image

Image

divergence

Post by divergence » Sun Aug 10, 2008 9:38 am

Hallo kerels, konden de droevig een volledige pijn in arse te zijn maar iemand een blik bij de cod4 uitdaging in vijand tegen asiel op de zeventiende neer nemen. Als u bezig bent dat de dag u de uitdaging kon verwerpen zodat kan ik een alternatieve inrichting regelen. Vele dank voor uw tijd en te vergeven gelieve de dodgy Engelse/Nederlandse vertaling.  :-??
Divergentie

divergence

Post by divergence » Sun Aug 10, 2008 10:03 am

Sry for double post but OMG!!!
just put my previous post through a translator. It makes no sense at all. no wonder you were laughing your heads off  #-o
I will post in english from now on lol

What i meant to say is;

Hello gents, sorry to be a complete pain in arse but can someone take a look at the cod4 challenge in enemy down against asylum on the 17th. If you are busy that the day you could reject the challenge so that I can organise an alternative fixture. Thank you for your time and please forgive the dodgy English/Dutch translation  
Divergence

Post Reply